Mine ordre

Du modtager først en e-mail, der bekræfter, at din ordre er modtaget hos os – din betalingen er endnu ikke trukket. Dernæst modtager du anden og sidste e-mail, som bekræfter, at din betaling nu er gennemført, og at din ordre vil blive sendt inden for 24 timer (weekender og danske helligdage undtaget).

Du kan altid tjekke din ordrestatus ved at logge ind på "Min konto".
Når status er "complete", er din pakke på vej til dig.

Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvilket betyder, at det er meget vanskeligt at foretage ændringer, når du først har gennemført et køb. Vi kan ikke ændre betalingsmetoden eller transaktionsbeløbet, men vi kan hjælpe dig med at ændre din leveringsadresse eller annullere købet inden pakken afsendes.

Kontakt os hurtigst muligt på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.
Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis det er muligt for os.

Vi elsker at give dig de bedste tilbud og kampagner, men fordi vi er en global leverandør, kan nogle lande have nogle begrænsninger for nogle kampagner på grund af nogle problemer med infrastruktur, logistikproblemer eller juridiske problemer.

-De nuværende lande med gratis forsendelsesrestriktioner er: Saudi-Arabien, Qatar, Ecuador og Colombia.

-De nuværende lande med begrænsninger i nogle kampagner på grund af logistikproblemer er: Indien

2. Forsendelse & levering

1-3 hverdage: Danmark 2-7 hverdage: Indien 2-14 hverdage: Australien, Østrig, Belgien, Brasilien, Canada, Kina, Kroatien, Estonia, Findland, Frankrig, Tyskland, England, Grækenland, Grønland, Ungarn, Hong Kong, Irland, Island, Italien, Japan, Litauen Luxemburg, Malaysia, Mexico, Holland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Rusland, Schweitz, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydkorea og USA. International: 2-14 hverdage*”Hverdage” dækker over mandag til fredag og gælder ikke hellig dage.

- DHL Express:

1 working day: Europe

1-3 working days: Worldwide to Major Cities and countries

- Track & Trace Shipment

1 - 3 working days: Denmark

2 – 14 working days: Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, China, Croatia, Czech Republic, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Greenland, Hong Kong, Hungary, Ireland, Iceland, Italy, Japan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russia, Switzerland, Singapore, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, South Korea, USA.

8 - 45 days: Mexico, Israel, India

- Delivery By Post (no tracking)

International Delivery by Post: 6 to 45 working days*

 - Working days are defined as Monday to Friday and exclude bank holidays.


* Delivery to some countries can be delayed up to 30 working days due to customs revisions.

 

Please select DHL system if you are not willing to wait.

Note: In high seasons (Black-Friday, Christmas, etc) delays are common, please consult your tracking number with the tracking system of your national post system before consulting our customer service.

Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, beder vi dig om at vente et par ekstra dage, da det kan skyldes forsinkelser fra dit lokale postvæsens side. Din pakke forventes leveret af dit lokale postvæsen snarest.

Hvis du stadig ikke har modtaget din pakke efter at have ventet et par ekstra dage, er du velkommen til at kontakte os på info@slikhaarshop.com. Oplys venligst dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.

Vi har en standard leveringtid, og vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke et alternativ. Vær opmærksom på, at vores lager er placeret i Danmark, hvilket er grunden, at til vores tidshorisont kan synes lidt længere end den er hos nogle af vores amerikanske og britiske konkurrenter.

Vi bruger PostNord, hvilket betyder, at din pakke vil blive leveret af dit lokale postvæsen.

Vi tilbyder worldwide shipping. Tyrkiet, Bukgarien, Gaza, Kosovo og Indonesien er på nuværende tidspunkt undtaget og de er således de eneste to lande i verden, vi ikke leverer til.

Vi har gratis forsendelse på alle ordrer over 349DKK / 45 € / US $ 44 / £ 35. Hvis din ordre er under beløbsgrænsen for gratis fragt koster forsendelse og håndtering 29DKK / 4,50 € / US $ 6 / £ 4.

Eventuelle leveringsomkostningerne kan ses, når du tjekker ud – før du bekræfter din ordre – og vises også på den ordrebekræftelse, du modtager pr mail.

Vi gør dig opmærksom på, at bankoverførselsgebyrer ikke en del af af det samlede beløb, da disse afhænger af din bank/kortudsteder.

3. Betaling

Du kan bruge Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debet, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB og PAII samt bankoverførsel og PayPal. Vi tager sikkerhed meget alvorligt og dine oplysninger er altid i sikre hænder hos os.

Vi tager ligeledes bedrageri dybt alvorligt, så alle kredit- og betalingskortindehavere er underlagt validering og godkendelse fra både os og kortudsteder.

Hvis dit kort ikke understøttes af 3D Secure / Verified by Visa, kan du ikke bruge kortet på slikhaarshop.com.

Din bank kan altid fortælle dig, om dit kort er understøttet af 3D Secure / Verified by Visa og alternativt kan du tjekke denne hjemmeside for yderligere information.

Hvis din bank ikke kan aktivere førnævnte tjeneste, anbefaler vi, at du åbner en PayPal-konto og bruge PayPal som betalingsmetode.

Vi garanterer, at dine oplysninger er sikre hos os. Alle oplysninger sendes krypteret for at opnå maksimal beskyttelse af følsomme oplysninger.

Når du betaler med kreditkort eller via bankoverførsel, kan der pålægges ekstra gebyrer. Disse gebyrer afhænger af bank/kortudsteder og de er ofte omkring 2 US$ for kort.

For information vedrørende specifikke bankoverførselsgebyrer bedes du kontakte din bank.

Kontakt dine lokale toldmyndigheder for information om eventuelle gebyrer og regler vedrørende import af kosmetiske produkter i dit land.

Du vælger "Bank Transfer Payment" ved betaling. Vær opmærksom på, at vi kun acceptere betaling i euros. Hvis din faktura ikke er i euros, så kontakt os, så vi kan fortælle dig, hvor mange euro du skal overføre.


Når din ordre er gennemført, modtager du en e-mail med følgende oplysninger:

 

Trendto A/S

Skt. Knuds Torv 3B, st

8000 Aarhus C

Danmark

 

CVR: 30517385

 

Bankens navn: Sydbank A/S

Land: Tyskland

IBAN-nummer: DE75215106001000520020

BIC-kode / SWIFT-adresse: SYBKDE22

 

Husk at skriv dit ordrenummer i transaktionen og overfør det fulde beløb.

Bemærk, at din ordre vil blive afsendt, når betalingen er modtaget. Det kan tage fra nogle timer til flere dage. Tak for din tålmodighed.

Når du betaler via en bankoverførsel, skal du huske at angive, at du betaler afsenderens gebyr og vi betaler for modtagerens gebyr.

Bankoverførelser bliver slettet efter en måned, så venligst overfør pengene så snart du placerer din ordre.

4. Returnering og ombytning

Hvis din pakke returneres til os fordi den enten ikke er afhentet, fordi adressen er forkert eller utilstrækkelig eller grundet en anden årsag påpeget af postvæsnet, kontakter vi dig for at finde en løsning.

Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af dit køb, skal du kontakte os senest 14 dage efter modtagelsen af pakken og før du returnerer produkterne. Produkterne skal være uåbnet og intakte. Vær opmærksom på, at hvis du har købt en pakke, skal du returnere alle de produkter, der indgår i pakken.

Bemærk, at du betaler for returforsendelse og i tilfælde af refundering vil restbeløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.

Når vi har modtaget dine returnerede produkter, kontakter vi dig med det samme. 

Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går  der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

Hvis du modtager en forkert vare, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

Hvis du ikke har modtaget alle dine varer, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

Hvis du har modtaget et defekt produkt, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter, kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede af det defekte produkt, hvor man kan se problemet

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

5. Min konto

Du kan ændre dine oplysninger til enhver tid via "Min konto". Når du er logget ind, kan du blandt andet ændre:

 

· Navn

· Password

· Email adresse

· Leveringsadresse

· Betalingsadresse

6. Refunderingspolitik

En vare købt på slikhaarshop.com kan kun refunderes, hvis den er uåbnet og intakt og hvis aftale om returnering i punkt 4.2 overholdes.

Det afhænger af hvor stor en del af købet der ønsket returneret. Hele købsbeløbet kan refunderes, hvis alle produkter sendes retur intakte og ubrugte efter aftale med vores kundeservice (se punkt 4.2). Bemærk, at du betaler for returforsendelse.

Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

I tilfælde af refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som blev benyttet ved købet.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi skal kontaktes indenfor 14 dage efter at dine varer er modtaget.