FAQ
Hvordan bestiller jeg online - Mest stillede spørgsmål og svar.
1.1 Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet afsendt?
Først modtager du en bekræftelsesmail, som bekræfter, at vi har modtaget din ordre. På dette tidspunkt er din betaling endnu ikke trukket.
Senere modtager du en anden og endelig mail, der bekræfter, at betalingen er blevet gennemført.
Herefter vil din ordre blive afsendt inden for 24 timer (weekender og danske helligdage undtaget).
Du kan altid følge status på din ordre via “Min konto”.
1.2 Kan jeg annullere eller ændre min ordre, efter jeg har gennemført mit køb?
Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvilket betyder, at det er meget vanskeligt at foretage ændringer, når du først har gennemført et køb. Vi kan ikke ændre betalingsmetoden eller transaktionsbeløbet, men vi kan hjælpe dig med at ændre din leveringsadresse eller annullere købet inden pakken afsendes.
Kontakt os hurtigst muligt på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.
Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis det er muligt for os.
2.1 Hvad er leveringstiden?
1-dags leverings tid.
Bestilles der inden kl 14.00 på en hverdag vil der 9/10 gange blive leveret dagen efter.
Bestillinge lavet på weekender/hellidage og eller fredage efter kl. 14.00 vil blive sendt næste efterfølgende hverdag.
2.2 Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre ikke er blevet leveret endnu?
Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, beder vi dig om at vente et par ekstra dage, da det kan skyldes forsinkelser fra dit lokale postvæsens side. Din pakke forventes leveret af dit lokale postvæsen snarest.
Hvis du stadig ikke har modtaget din pakke efter at have ventet et par ekstra dage, er du velkommen til at kontakte os på info@slikhaarshop.com. Oplys venligst dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.
2.3 Kan jeg vælge express-levering?
Vi har en standard leveringtid, og vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke et alternativ.
2.4 Hvad koster fragt/levering?
Pakkeshop Det koster 39,00 kr at få leveret din ordren til pakkeshop ved køb under 299,00 kr. Vi har gratis levering på alle ordrer over 299,00 kr.
Hjemmelevering Det koster 45,00 kr at få leveret din ordre til hjemmet ved køb under 299,00 kr og 35,00 kr over 299,00 kr.
Leveringsomkostningerne kan ses, når du tjekker ud – før du bekræfter din ordre – og vises også på den ordrebekræftelse, du modtager pr mail.
3.1 Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du kan bruge Mobile Pay, Dankort, Apple Pay, eDankort, Mastercard, Mastercard Debet, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB og PAII samt bankoverførsel og PayPal. Vi tager sikkerhed meget alvorligt og dine oplysninger er altid i sikre hænder hos os.
Vi tager ligeledes bedrageri dybt alvorligt, så alle kredit- og betalingskortindehavere er underlagt validering og godkendelse fra både os og kortudsteder.
3.2 Hvorfor bliver mit kort / min betaling afvist?
Hvis dit kort ikke understøttes af 3D Secure / Verified by Visa, kan du ikke bruge kortet på slikhaarshop.com.
Din bank kan altid fortælle dig, om dit kort er understøttet af 3D Secure / Verified by Visa og alternativt kan du tjekke denne hjemmeside for yderligere information.
Hvis din bank ikke kan aktivere førnævnte tjeneste, anbefaler vi, at du åbner en PayPal-konto og bruge PayPal som betalingsmetode.
3.3 Er mine kortoplysninger og personlige oplysninger sikre?
Vi garanterer, at dine oplysninger er sikre hos os. Alle oplysninger sendes krypteret for at opnå maksimal beskyttelse af følsomme oplysninger.
3.4 Skal jeg betale told?
Du skal ikke betale told. Vi er et dansk firma og alle varer og ordrer sendes fra vores lager i Danmark.
4.1 Jeg ønsker at bytte et eller flere produkter i min ordre
Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af dit køb, skal du kontakte os senest 14 dage efter modtagelsen af pakken og før du returnerer produkterne. Produkterne skal være uåbnet og intakte. Vær opmærksom på, at hvis du har købt en pakke, skal du returnere alle de produkter, der indgår i pakken.
Bemærk, at du betaler for returforsendelse og i tilfælde af refundering vil restbeløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.
Når vi har modtaget dine returnerede produkter, kontakter vi dig med det samme.
Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.
4.2 Jeg har modtaget det forkerte produkt
Hvis du modtager en forkert vare, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.
Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:
· Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen
· Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.
Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.
4.3 Jeg har ikke modtaget alle mine produkter
Hvis du ikke har modtaget alle dine varer, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.
Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:
· Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen
· Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.
Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.
4.4 Jeg har modtaget et defekt produkt
Hvis du har modtaget et defekt produkt, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter, kassen, emballagen og fakturaen.
Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:
· Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen
· Et billede af det defekte produkt, hvor man kan se problemet
Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.
5.1 Hvordan ændre jeg mine oplysninger?
Du kan ændre dine oplysninger til enhver tid via "Min konto". Når du er logget ind, kan du blandt andet ændre:
· Navn
· Password
· Email adresse
· Leveringsadresse
· Betalingsadresse
6.0 Min konto
Her kan du se og rette dine personlige oplysninger for hurtigere checkout mm.
Du kan også se:
- Leverings-information
- Ordre status
- Tidligere køb
6.1 Hvornår kan en vare refunderes (tid, stand, andre krav)
En vare købt på slikhaarshop.com kan kun refunderes, hvis den er uåbnet og intakt og hvis aftale om returnering i punkt 4.2 overholdes.
6.2 Hvor stor en del af beløbet kan refunderes
Det afhænger af hvor stor en del af købet der ønsket returneret. Hele købsbeløbet kan refunderes, hvis alle produkter sendes retur intakte og ubrugte efter aftale med vores kundeservice (se punkt 4.2). Bemærk, at du betaler for returforsendelse.
6.3 Hvor lang tid tager det at få pengene refunderet
Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.
6.4 Hvor refunderes pengene til
I tilfælde af refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som blev benyttet ved købet.
6.5 Hvem kan man kontakte for at få pengene refunderet
Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi skal kontaktes indenfor 14 dage efter at dine varer er modtaget.